Niin todellakin alkaa näyttää siltä että kevät tulee sittenkin..Mieli on piristynyt huimasti ja ihana kävellä pitkiä lenkkejä auringon lämmittäessä.

Pikkunen ei tietty viel oo päässyt varsinaisille lenkeille..postilaatikolla ollaan käyty remmin päässä että ei oo ihan outo kapistus sekään.Autot on aika pelottavia kun pitävät nii kauheeta meteliä ohi mennessään.Pikkukivet ja kaikki muu mikä suuhun mahtuu on hyvää  Pirulainen juoksi mua talon taakse karkuun joku paskakökkäre suussa,mutta minäpäs olinkin ovelampi ja kiersin vastaan eikä pikkunen osannu odottaa sitä ja sain herkut pois..Tartteis itellä olla aina makupaloja taskussa.

Kynsiä ollaan ahkerasti leikattu ja kyllä likka osaa vastaan laittaa,mutta mammapas ei annakkaan periksi ja alistuuhan se kohtaloonsa lopulta

Ruokaa osataan odottaa nätisti istuen..Olis saanu hyvän kuvan eräskin päivä kun sanoin Inkulle istu nii siinäpäs olikin hetkessä kolme koiraa istumassa mun edessä pikkunen keskellä..Odottaen että jokos jotain herkkua tulee

Yöt Minni nukkuu hienosti..öhöm..missäs muuallakaan kun sängyssä.. Mutta nukkuu yöt pissaamatta..tai no eihän mun yöni kestäkkään kun 6h kun harvoin sen pidempiä yöunia tulee nukuttua..mutta hienosti joka tapauksessa..Aamusin saakin olla nopee ettei pissat kerkee tulla sisälle.Paino on noussut likalla hyvin 4,3kg oli eilen painoa.Ja Inkulla 13,2kg Oon kattellu että Inkku olis lihonut mutta painon perusteella ei siltä vaikuttas kun 13kg kieppeillä aina ollu,mutta jos noi juoksut turvottaa.

Meillä on kovin vieraillut pihalla iso musta uroskoira,kun molemmilla tytöillä samaan aikaan juoksut..

Muutama kuva pikkusesta vielä!

Näin hienosti mä osaan pissiä ulos

Mammaakin mä autan silloin tällöin..

Ja sitten voi taas tutkia kivoja hajuja

Hulluna tarvii juostakin välillä että jaksaa taas..

Kiusata Inkkua ja..

.

huilata..